Sibil·la 2.0

Una aproximació didàctica al cant de la Sibil·la des d'una perspectiva interdisciplinària, transversal i globalitzadora

Autores/as

  • Francesc Vicens Vidal UIB

DOI:

https://doi.org/10.22307/2386.7124.2021.01.009

Palabras clave:

Sibila, patrimonio inmaterial, currículum, didáctica, interdisciplinar

Resumen

Sibil·la 2.0 és un projecte didàctic adreçat als estudiants de primària i secundària de les Illes Balears. La proposta té la finalitat de donar a conèixer el Cant de la Sibil·la com exemple representatiu del patrimoni immaterial de Mallorca, i per extensió de les Illes Balears. A partir dels recursos tecnològics que es recullen a la web del Consell de Mallorca -institució que oficialitza i salvaguarda el Cant i promou aquest projecte- s'articula una proposta interdisciplinària per tractar la Sibil·la des de les assignatures que conformen el currículum escolar vigent. En aquest article s'exposen els elements que articulen dita proposta i la fan possible.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Publicado

2021-09-01

Cómo citar

Vicens Vidal, F. (2021). Sibil·la 2.0: Una aproximació didàctica al cant de la Sibil·la des d’una perspectiva interdisciplinària, transversal i globalitzadora. Mayurqa, (3), 122–142. https://doi.org/10.22307/2386.7124.2021.01.009

Número

Sección

Innovación didáctica

Artículos similares

1 2 > >> 

También puede Iniciar una búsqueda de similitud avanzada para este artículo.