Aproximación al programa de acción educativa para Santa Eulàlia de Palma: dosier educativo para su visita cultural en la Educación Secundaria Obligatoria
DOI:
https://doi.org/10.22307/2386.7124.2024.01.005Paraules clau:
Santa Eulàlia, Mallorca, acció educativa, dossier didàctic, visita culturalResum
Este artículo presenta el desarrollo de una estrategia documental para la divulgación cultural del patrimonio histórico-artístico del templo parroquial de Santa Eulalia de Palma. Esta se basa en plantear, al profesorado de la Educación Secundaria Obligatoria de Mallorca, los objetivos, los contenidos y la estructura necesaria para confeccionar un dosier didáctico que sirva para visitar el templo. Esta documentación actuaría, independientemente del curso, como material de soporte y como guía para el tutor o profesor a cargo del grupo o de la actividad.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2024 Sebastián Escalas Sucari

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
Els autors/es que publiquen en aquesta revista accepten les següents condicions:
- Els autors / es conserven els drets d'autor i cedeixen a la revista el dret de la primera publicació, amb el treball registrat amb la llicència d'atribució de Creative Commons, que permet a tercers utilitzar el publicat sempre que esmentin l'autoria de la feina ja la primera publicació en aquesta revista.
- Els autors / es poden realitzar altres acords contractuals independents i addicionals per a la distribució no exclusiva de la versió de l'article publicat en aquesta revista (p. Ex., Incloure-ho en un repositori institucional o publicar en un llibre), sempre que indiquin clarament que el treball es va publicar per primera vegada en aquesta revista.
- Es permet i recomana als autors / es a publicar el seu treball a Internet (per exemple en pàgines institucionals o personals) abans i durant el procés de revisió i publicació, ja que pot conduir a intercanvis productius i a una major i més ràpida difusió de l' treball publicat (vegi The Effect of Open Access).